
Receptionist
یک پذیرنده کارمندی است که دارای یک دفتر یا موقعیت پشتیبانی اداری است. این کار معمولاً در یک منطقه انتظار مانند لابی یا میز دفتر جلوی یک سازمان یا تجارت انجام می شود. پذیرنده عنوان به شخصی که در یک سازمان برای دریافت یا استقبال از هر بازدید کننده ، بیماران یا مشتری ها استخدام شده و به تماس های تلفنی پاسخ می دهد ، نسبت داده می شود. اصطلاح میز جلو در بسیاری از هتل ها برای یک بخش اداری استفاده می شود که در آن وظایف پذیرنده نیز ممکن است شامل رزرو و اختصاص اتاق ، ثبت نام مهمان ، کار صندوقدار ، چک های اعتباری ، کنترل کلیدی و سرویس پستی و پیام باشد. چنین پذیرندگان اغلب به عنوان منشی میز جلوی آن خوانده می شوند. پذیرندگان بسیاری از زمینه های کار را برای کمک به مشاغل مورد نظر خود از جمله تعیین قرار ملاقات ها ، تشکیل پرونده ، ثبت سوابق و سایر کارهای اداری پوشش می دهند.